17.1.10

Svi na rukomet

Koliko puta sam ulazeći u sportske dvorane s tugom posmatrao razne plakate koji su najavljivali sportske manifestacije i u mislima su mi uvijek bili oni dragi plakati koji su najavljivali utakmice derventskih rukometaša. I svaki put sam pomislio kako je šteta što sada ne mogu imati za uspomenu bar jednu od tih stotina plakata koje su prešle baš preko mojih ruku. I sve dok me nije prijatno iznenadio e-mail jednog velikog prijedorskog zaljubljenika u sport koji mi je, eto, ispunio taj davni san. Hvala Dariu na ovom poklonu.


Kao dijete rukometnog igrališta imao sam privilegiju da bi plakati za utakmicu, koji su bili odštampani u derventskoj štampariji "Iskra", dolazili uvijek u moje ruke i onda, po dolasku iz škole, slijedilo bi postavljanje po gradu ovih pozivnica na rukometno druženje. Prva plakata bi uvijek ukrasila ulaz na igralište; ubrzo bi se njima okitili čaršijski kestenovi, lipe i platani.... od Rampe i Vage, Harmana, pa do gradskog parka i Vrela, uz nezaobilazne stubove kod uglovnice; usput i poneki izlog, onda niz Brodsku do stanice, pa sve do portirnica derventskih tvornica...


Cesto sam znao ići direktno u štampariju, gdje bi me najčešće dočekali Sado i Bego, "vjerni grafičari" i zaljubljenici u derventski sport i uručivali tek završene plakate na kojima se još ni boja nije bila osušila. Godinama sam putovao po mnogim mjestima prateći sportske manifestacije, ali rijetko koji grad se mogao pohvaliti takvim najavama za utakmice (uglavnom su tamo bile rijetke, tipske plakate). Ali, rijetko koji grad se mogao pohvaliti i tako brojnim odzivom publike kao što je mogla naša Derventa.



Jedna od rijetkih knjiga iz moje biblioteke koja mi je vraćena poslije rata bila je ona koju sam dobio kao poklon na godišnjoj Skupštini kluba 1981. godine za uspješnu saradnju u organizaciji rukometnih utakmica (Predsjedništvo kluba je predvodio M. Opačak, a možda je neobično što je posveta na ekavici, jer ju je "cifrao" neki vojnik iz Doma armije, gdje je Skupština kluba i održana).


"Vjerni grafičari": plakat koji je najavljivao utakmicu Druge savezne lige između "Dervente" i "Mehanike" (19.10.1975 u 11 sati).

Idemo, svi na rukomet!

Nema komentara:

Objavi komentar