12.5.11

Pjesme moje duše (17)

U zagrljaju noći

U kišnoj jesenjoj noći
života bivšeg sjenka se vuče,
u naručje zaboravu poći
neke se tuge nikad ne odluče.

Na prozor moj samo kiša svrati
dok vjetar grli lišće u plesu,
tromo se vuku ponoćni sati,
neke mi misli samo nemir donesu.

U studenoj noći vrba stara plače,
klanjaju se zemlji njene grane gole,
od zaborava svakog sjećanje je jače,
al' neke se riječi nikada ne prebole.

Iz sivila noći u mrak sobe moje
na prstima tiho mrak mi se prikrade
donoseći miris zlatne kose tvoje,
neke čežnje plove na krilima nade.

Predajem se snu, gospodaru noći,
miluje me nježnog majskog jutra rosa,
gledaju me sretno neke drage oči,
neke su želje jače od ponosa.

autor © Damir Delić Dačo



1 komentar:

  1. Danijela B.16/6/11 09:59

    "Neke se tuge nikad ne odluče.." Bravo Damire.Dugo nisam pročitala ljepše stihove. Nisam ni ovdje dugo navraćala.Pozdrav iz Dervente za tebe i tvoje.

    OdgovoriIzbriši