23.8.14

Promocija knjige Abasa Arslanagića


Konac djelo krasi - nakon promocija knjige "Rukometni golman - najvažnija karika uspjeha" koje su održane u Zagrebu, Sarajevu, Beogradu i brojnim drugim rukometnim centrima, nekada najbolji rukometni golman svijeta održao je promociju svoje nove knjige u rodnoj Derventi. A već sutradan - naslov u sarajevskom Oslobođenju: "Abas Arslanagić u Derventi promovisao knjigu: Ovo je moj grad, duša mi je puna kada sam ovdje".


"To je priručnik koji treba da posluži onima koji žele da naprave nove podvige u rukometu, a imamo dobru osnovu za to. Ovo je moj grad, duša mi je puna kada sam ovdje. Sretnem sve ove drage osobe sa kojima dijelim najljepše uspomene iz života", rekao je Arslanagić.



O životu i radu, kao i stručnom dostignuću autora  govorio je Fadil Pelesić u ime organizacije IMIC "Zajedno" iz Dervente, koja je organizator promocije u okviru manifestacije "Derventsko srce".



Ako je istakao da je želio da napravi promociju za one sa kojima je rastao u Derventi, igrao rukomet, za one koji su dolazili na utakmice, ali i za sve koji su učestvovali u gradnji rukometnog igrališta.



Nekadašnji pivotmen RK Derventa, dr Edo Bahtijarević se sjeća davnih rukometnih dana u gradu na Ukrini.



Bili su prisutni i nekadašnji protagonisti rukometnog sporta u našem gradu: Pesah, Hasičević, Andrić...


I meni je pripala čast da iznesem pokoje sjećanje o rukometu...



Prepuna sala Centra za kulturu na promociji Akine nove knjige i druženje sa legendom svjetskog rukometa.



Bilo nam je čast i zadovoljstvo provesti jedno prijatno ljetno veče u druženju sa legendom derventskog i svjetskog rukometa.


Nema komentara:

Objavi komentar