7.8.18

Promocija knjiga Dnevnik sjećanja i Derventskim korzom (I dio)


U Centru za kulturu u Derventi, 27. jula održana je promocija knjige Ake Arslanagića "Dnevnik sjećanja" i moje knjige "Derventskim korzom".

Želim, ovom prilikom, da se zahvalim mojim dragim Dervenćankama i Dervenćanima koji su svojim prisustvom uveličali promociju Akine i moje knjige. Hvala Milici i Fadilu Pelesić, Derventskom IMIC-u "Zajedno", Nikoli Rašiću, Franji Milošu i Dušku Stanojeviću na podršci i komentarima, kao i mojim prijateljima Branki i Nebojši Popoviću na moralnoj i materijanoj podršci. Posebno se zahvaljujem Jasmini Radanović na izvrsnoj prezentaciji knjige. Zahvaljujem se i logističkoj podršci Sikija Haurdića i Mehe iz "Stare Rampe", dio prihoda od prodaje knjige donirao sam u humanitarne svrhe. Svakako, pomenuću i ime Nule Mujkića koji je, po svjedočenju šofera, "podigao pola Evrope na noge" da bi knjiga stigla u moj rodni grad, kao i našeg Vejze koji je uz gitaru uljepšao ovo veče.










Nema komentara:

Objavi komentar