14.4.10

Osnovac

Iako su gimnazijski dani ostavili najdublji trag u sjećanju, iz kojeg nosim i najljepše uspomene na đačko doba, lijepo je se sjetiti i onih davnih dana iz osnovne škole "N. Tesla" sa kojima se završavalo naše djetinjstvo i počinjala rana mladost.
Ovih par fotografija snimljenih za vrijeme završne ekskurzije 1977. godine (Tjentište, Dubrovnik, Cetinje, Herceg-Novi, Mostar, Počitelj...) prilika su da se sjetim nekadašnjih školskih drugova:
Mladen, Svjetlana, Sana, Suljo, Mirela, Haris, Ernest, Branislav, Slavenka, Ljubica, Jagoda, Ksenija, Mirsada, Vesna, Aco, Dragica, Duško, Krešo, Sanja, Mevludin, Meliha, Marica, Adnan…..





Ti školski dani bili su i u znaku dvije moje velike ljubavi: sporta i književnosti. Lijepe uspomene vraćaju me na sportske terene kada smo živjeli za nadmetanja u rukometu i košarci.
Koliku su radosti donosile pobjede u susretima sa vršnjacima iz škole "Z. Čelar", toliko sam bio sretan i kada bi u listu "Osnovac" bila objavljena neka od mojih pjesama, a koje sam pisao kao član literarne sekcije moje škole (jedna od njih je i pjesma sa gornje slike "Moj grad juče i danas").


Nema komentara:

Objavi komentar