9.4.11

Dvije godine bloga "Derventskim korzom"

Blog « Derventskim korzom » danas obilježava drugu godinu svog postojanja. Redovni, kao i povremeni posjetioci Derventskog korza, imali su priliku pregledati 190 različitih tema vezanih za ovu, voljenu nam čaršiju. Tim povodim, dragom nam zajedničkom gradu, posvećujem i ovu pjesmu :


Kad srce plače...

Daleko si kućo
i moj rodni kraju,
sve što više sanjam,
javu manje volim.

Kilometri  i godine
od vas me dijele,
staze mog djetinjstva
šute opustjele.

Sa klupe u parku
nema pjesme, glasa,
da napoji dušu,
srce zatalasa.

Još zelena rijeka
u srcu žubori,
miris lipe stare
K'o rana me boli.

Dok u njedra brda
sunce krije rumen,
daleko je zemlja moja
i moj rodni grumen.

Ni ulice naše
korake ne broje,
puste, tužne kuće
usamljene stoje.

Srce budno sanja
rodne mi ravnice,
čarsiju na brijegu,
ispod Motajice. 


autor © Damir Delić Dačo



Zahvaljujem vam se na  23.700 posjeta (prošlog mjeseca, zahvaljujući ponajviše foto-reportaži sa skupa Dervenćana u Holandiji, stranica je pregledana 3.149 puta), kao i na svim budućim posjetama. Nadam se da će vam moji budući prilozi i dalje biti isto tako interesantni, da ćemo i dalje zajedno šetati Derventskim korzom...





Izvor: "Blogger" (maj 2010. -april 2011).

Nema komentara:

Objavi komentar