29.9.18

O mojoj knjizi


Siki, Blaž i Domagoj su mi poslali slike sa šetnje derventskim korzom. Hvala! I napravite jedan krug i za mene.






,Derventskim korzom”, priče i poezija Damira Delića. F. Miloš:
"Knjiga o jednom vremenu za sva vremena, o jednoj generaciji za sve generacije. 
U svojim literarnim tvorevinama Damir Delić, gotovo fotografski, oslikava Derventu, njezine ljude, život, navike, dogadjaje…. iz svoga ,,dervetnskog vremena”. Knjiga vodi čitaoca u šetnju derventskim korzom, Rampom, Harmanom, Patkovačom….Nostalgija i ljubav, emocije koje dominiraju, autor dijeli sa svima onima koji su Derventu i uopšte život u BiH, decenijama prije nesretnog rata, imali tu sreću da dožive . I upravo to bogatstvo tadašnjeg derventskog života autor, iako ga je, kao i najveći broj sugrađana, prinudnim odlaskom iz svoga zavičaja pred razarajućom silom nacionalizma, fizički izgubio, nosi ga u sebi i ovom knjigom otima od zaborava. Nama, svojoj generaciji, koji povremeno navratimo u potrazi za ostacima naše Dervente, osvježava sjećanja dok novim generacijama ostavlja svjedočenje o svakodnevnom bitisanju čovjeka u vremenu u kojem je čovjek, kao prvo, bio samo čovjek". 



Povratak na derventsko korzo - N. Rašić:
"Danas mi je na kućnu adresu stigla draga pošiljka: dugo čekana knjiga "Derventskim korzom" našega sugrađanina Damira Delića! Stigla je s posvetom, prepuna nostalgije i sjećanja, divnih priča i pjesama, posvećenih likovima i gradu naše mladosti, Ukrini, Tekstilcu i RK Derventi, "Brazilcima" iz četvrtog kvarta, Korzu, "Rampi", Harmanu, Babinom Brdu..
Evo me, čitam u najbližem kafiću.. Nisam mogao čekati da stignem do stana..Da sada trebam nesto u mikrofon reći, stala bi mi "knedla" u grlu.. Hvala Grofe!.. Knjigu toplo preporučujem! Nagradite sebe, ostavite uspomenu svojoj djeci! Nemojte čekati ljeto.. brzo će "planuti"..




Nema komentara:

Objavi komentar