7.10.09

Mladosti jednoj derventskoj



Mladosti jednoj derventskoj




Ne pitaj me odkud suza ova
i u ruci požutjela slika,
jo
š uvijek je dio mojih snova
stara klupa, bašta Staklenika.

I ne reci nikad da vrijeme sve briše,
mladosti je naše tu ostao trag,
na kestenu starom jedno ime piše,
miluje ga samo povjetarac blag.

Ne govori glasno probudićeš tuge,
jedna stara priča budi se na čas
sa kamenog zida u te noći duge,
al na njemu više, više nema nas.

Pusti me da sanjam duge bijele zime,
u jesenje dane lišća umiranje,
od svega samo ostalo je ime
i ova stara slika za sjećanje.

I sad znaš otkud suza ova
i šta mi znači požutjela slika,
ja ništa više nemam osim ovih snova,
mladosti jedne iz bašte Staklenika.


autor © Damir Delić

Pjesma Mladosti jednoj derventskoj (Muzika: Sead Mešić - Tekst: Damir Delić):


1 komentar:

  1. Ne govori glasno probudices tuge,
    jedna stara prica budi se na cas
    sa kamenog zida u te noci duge,
    al na njemu vise, vise nema nas.

    Poz.Ago sr.

    OdgovoriIzbriši