8.10.21

Iz moje pjesničke sehare

 
U smiraj dana
 
Lagano, lagano umire dan
i zvijezde fenjer pale,
o kako su dugi dani bez tebe
i besane noći što za tobom žale.
 
Mogla je i nama procvjetati  ljubav,
opiti nam dušu mirisom behara,
moglo nam se sunce zaplesti u kosu
i kad zima mrazom prozore nam šara.
 
Polako, polako sunce oči sklapa
i kroz prozor ulazi mrak,
o kako su tužna proljeća bez tebe,
na zelenom polju kad procvjeta mak.
 
Mogla je i nama desiti se ljubav,
crvene nam ruže po stazi posuti,
moglo nam je ljeto ostaviti boje
i kad hladni vjetar dugu zimu sluti.

 Autor © D. Damir



Na pola puta 

Nekom jutro ljubav rađa,
nekom suze briše.
Samo meni, samo tebi,
desiti se neće više.
 
Nekom jutro snagu daje,
nekom radost nudi.
Samo tebe, samo mene,
uspomena stara budi.
 
Izgubljene duše dvije smo
prazna bašta bez svog cvijeta.
Na pola smo puta stali,
a mogli smo na kraj svijeta.
 
Sad miliju nas hladne kiše,
tamo gdje je bila duga.
Kad slome se duše dvije,
ostaje im samo tuga.

 Autor © D. Damir
Naspi mi još jednu

Naspi mi još jednu čemera čašu
da bol utopim u njoj,
da oko suza ne izda,
da ne pričam o njoj.
 
Da riječ u grlu ne stane,
da ne zatreperi mi glas,
naspi mi još jednu čemera čašu,
u njoj da tražim spas.
 
I pusti me da šutim,
u šutnji utopim jad,
naspi mi još jednu čemera čašu,
dok spava usnuli grad.
 
Kad zabijeli se zora
dan nek tugu liječi,
ostaće prazna na stolu čaša
boljeće još samo riječi.

 Autor © D. Damir





Nema komentara:

Objavi komentar