15.6.09

Slike Dervencana (5)

Ima jedan grad na vratima Bosne... (za veci format slike i pjesme, kliknite na sliku).


Na Patkovaci sa Barbom Mehom.


Najbrzi "salamander" Evrope: sa svojim ljubimcem, Mujo Berbic je proslog ljeta prokrstario cijelu BiH. Kazu da je u Mostaru okupio dvadesetak Dervencana, stigao je i do Trebinja, a jedno jutro sam i ja upratio “salamandera” na Marijin Dvoru… al’ opet, Mujo je najsretniji bio kada odlozi kacigu i rukavice i sjedne medju svoje Dervencane.


Sa Izetom na rukometnom igralistu... ali i kad se vratim u Lijez, tu su, na zidu moje sobe, Djuzelove grafike koje me podsjecaju na nekadasnje derventske dane.


Profesor Zdravko (Spiraja) - vjeciti zaljubljenik sporta, narocito tenisa.

Kemo i ja sa “Puslicom” u “Vagabondu”.

Babicin i Salih dok su, u buregdzinici kod Emina, "mezili" po burek cekajuci da dodje cijela tepsija.


4M - cetiri mladica iz carsije podno Rabica: Mladen, Emir, Djeldum i Daso.


Fadil, na dopodnevnom caskanju, u drustvu H. Jusufbegovica i V. Sendijarevica.


Rahatluku kraja nejma: Fudo i Mutap.


„That's wonderful“ – rekao je, na izlozbi derventskih slikara, ovaj posjetilac iz Amerike (sa cistim harmanskim akcentom).


Emir Piski, Begi i Smajo

Sa jutarnjeg drincanja uz kaficu (Svedska, Engleska, Belgija, Holandija i Francuska).


Sa legendom Mitkom ispred njegov omiljenog "sidrista", grila "Korzo".


1 komentar:

  1. Malo je dobrih ljudi na ovom dunjaluku,da vole svoj grad i ljude u njemu,rado im pomaze,bez naknade,sa dusom.Eh Boze,da ih ima vise.D A M I R E,tvoja dobrota je dobrota koju malo ko ima.
    Poz.Ago sa juga sr.

    OdgovoriIzbriši