4.8.13

Ljeto u Derventi


I ove godine ukrasiću blog sa  meni dragim fotografijijama u toplim bojama srca, protkanim lijepim ljetnjim druženjima u gradu na Ukrini. U vrelim julskim danima, najljepši su bili izleti na zelenu rijeku gdje sam posebno uživao u tišini ukrinskih vrbaka i vožnji Barbinim čamcem.


Sportska dvorana ugostila je u svom devetom izdanju nekadašnje majstore rukometne i nogometne igre koji su se u zajedničkom nastupu predstavili derventskim ljubiteljima sporta.


Fadilu se,  u svoje ime (a siguran sam da ima još puno mojih sugrađana koji dijele ovo mišljenje), posebno zahvaljujem na velikom trudu da nam uljepša boravak u rodnom gradu i organizuje jednu nezaboravnu sedmicu druženja uz lijepe  izložbe, muziku i poeziju...


Ulice našeg rodnog grada bile su mjesta lijepih i dirljivih susreta sa prijateljima, komšijama, poznanicima, nekadašnjim školskim i radnim kolegama...


Jutarnje ćaskanje uz kafu i noćni izlasci u bašte kafića imali su posebnu draž uz prijatelje koji su došli sa raznih strana svijeta.


2 komentara:

  1. Pozdrav! Super slike! Baš izgleda sve prijateljski i veselo! Nisam nikada bila u Derventi no namjeravam je posjetiti kada budem u prolazu. Ima li neki restoran koji preporučujete? Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da vam se dopadaju slike, ljeto je lijepo u gradu na Ukrini. Od restorana vam preporucujem: Hotel Biser, Caribic, Gradsku kafanu, Boomerang, Motel Dvor, Lovacku kucu na Babinom Brdu...

    OdgovoriIzbriši