17.12.09

Moja generacija

Jedno kratko sjećanje na gimnaziju i moje školske drugove...


Gimnazija "Vlado Šuput", školska godina 1981/82.: Ernest H. - Predrag S. - Duško S. - Eldin M. - Branislav P. - Damir D. - Duško S. - Slaviša J. - Branko V. - Nađa M. - Slavica M. - Sanja J. - Blaženka J. - Vesna R. - Slavica V. - Nasiha H. - Gorana S. - Mladen R. - Sanja H. - Slađana Z. - Sanda R. - Ljubica D. - Tanja P. - Danica S. - Zorana S. - prof. Marija L. i Brankica S.



Na ovoj slici, uz gore pomenute su još i: Zoran P., Brankica D. i Mirela M., te prof. Veselinka T.


Iako je svo to gimnazijsko doba, samo po sebi, bilo poezija, sjećanje na jednu moju pjesmu iz tih dana (doduše, malo izmjenjenu), a koja je inspirisala S. Mešića da je i muzički obradi:





Rastanak

Ja i tuga, dva stara druga,
sami smo u noći,
čekamo jutro, korake tvoje,
kada ćeš doći.

A tebe nema, niti zora sluti
koraka tvojih bat,
s tišinom teškom još bitku vodi
na zidu stari sat.

Vozovi moji davno su prošli
kaže mi razuma glas,
al u igri sjenki umorna duša
još traži željeni spas.

Ni novo jutro najaviti neće
radosti nove znak,
tvoje se oči drugome smiješe,

sapće mi sunčev zrak.

autor © Damir Delić Dačo





1 komentar:

  1. Ni novo jutro najaviti nece
    radosti nove znak,
    tvoje se oci drugome smijese,
    sapce mi suncev zrak.


    POz.Ago sr.

    OdgovoriIzbriši