9.9.09

Bosna moja i u njoj Derventa

Posljednjih godina, obično u susret ljetu, prijatno nas iznenade muzičari sa pjesmama o našoj čaršiji i Ukrini : Mira nemam, Derventa je moja mati, Pjesma o Derventi, Kad Ukrina zamiriše, Grad…. ali posebno godi kada neko ko nije iz našeg kraja napravi pjesmu o Derventi.
Jednu takvu pjesmu poslao mi je za ovaj blog i Sead Mešić – Meša, inače rodom iz Ljubije, a sada nastanjen u Švedskoj. Sead se amaterski bavi sviranjem, a posebno zadovoljstvo mu je komponovanje na tekstove prijatelja. Tako je na tekst Asima Bajramovića, koji živi u Americi, nastala pjesma « Derventa », ali i mnoge druge pjesme o bosanskim gradovima i mjestima.





Da moje iznenadjenje bude veće, S. Mešić je i moju pjesmu pod nazivom "Mojoj Derventi" obradio i otpjevao, na čemu mu se posebno zahvaljujem.




Mojoj Derventi

Ima jedan grad na vratima Bosne
srcima našim prirastao nevidljivom niti,
vraćamo mu se na izvore rosne,
u ljetnim noćima stare staze zagrliti.

Ispod starog mosta Ukrina nas čeka
i žuborom svojim pjeva pjesmu staru,
na derventskom korzu ona druga rijeka
nestala je u vremenu i zaboravu.

Pod prozorom mojim trepti breza stara
dok s ponoćnim vjetrom tiho razgovara,
a na kućnom pragu ljepše od svake bajke
dočeka me osmjeh moje drage majke.


autor© Damir Delić Dačo

3 komentara:

  1. Neznam što bih rekla osim jedno veliko hvala autoru ovog bloga.. Tako ljepo,nestvarno..tako nostalgično...Ova stranica daje nam puno više od nekih drugih,ova stranica oživljuje neke davno zab oravljene uspomene... S poštovanjem Sanja

    OdgovoriIzbriši
  2. Ispod starog mosta Ukrina nas ceka
    i zuborom svojim pjeva pjesmu staru,
    na derventskom korzu ona druga rijeka
    nestala je u vremenu i zaboravu.

    Poz.Ago sr.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pod prozorom mojim trepti breza stara
    dok s ponocnim vjetrom tiho razgovara,
    a na kucnom pragu ljepse od svake bajke
    doceka me osmjeh moje drage majke.

    Ima jedan grad ,
    na ulazu Bosne,
    ponosne ,prkosne,
    Evropi,vjecno siri ,
    ruke...
    Evropa daruje,
    pakost i muke..!?
    Pitam, pitam ,
    zasto.

    Poz.Ago sr.

    OdgovoriIzbriši