21.9.09

Vrijeme rekreacije i druzenja

Osim rukometa i fudbala, tokom ljetnjih mjeseci, igrao se i tenis. Jutrom, dok jos sunce nije zagrijalo, zuta loptica bi uveliko sarala po dvoristu osnovne skole "N. Tesla". Glavni inicijator druzenja sa teniskim reketom bio je Mirsad - Siki. Vec u 9 sati cekao bi ga njegov caj u kaficu preko puta, gdje bi sa partnerom analizirao mec.

Zeljo je bio odlican sparing-partner Sikiju.


Goran i ja sa pobjednikom "Derventa Open"-a.



Zdravko, poznat kao vrsni tenisac i ucitelj tenisa, ovoga puta je za rekreaciju radije izabrao druzenje na Ukrini.



Sanja i ja se nismo vidjeli godinama, a skupa smo isli u osnovnu i srednju skolu.


Od skolskih drugova najredovnije se, skoro svakog ljeta, srecem sa Mladenom.



Moj skolski iz gimnazije, Brano i ja u drustvu sa Salemom poslije utakmice na rukometnom igralistu.



Prosvjetari, opusteno... kao da ste u zbornici: Vahidin, Huso, Vesna i Smajo.

Profesori biologije diskutuju uz kafu.

Na temperaturi od skoro 40 stepeni, pranje auta dodje kao ugodna, ali i korisna rekreacija: Hasim dotjeruje Mircetovo auto ("ekolosko pranje" auta sa 4 litre vode + fildzan "Carlija").



Sa Zoranom Knezom i njegovom "zlatnom sjekirom" sa kojom zna dnevno iscjepati i po 15 metara drva. O vrijednom Knezu je prije dvije godine pisali su i "Avaz" i "Fokus", a kaze da sam i ja dosta perspektivan za cijepat drva.

Nema komentara:

Objavi komentar