27.4.09

Derventski rukometaši

Pošto najveći dio ovih priča  pišem po sjećanju i uz dostupnu mi dokumentaciju, svjestan sam da mi se, sigurno, potkrala poneka greška i da sam neko ime izostavio. Naravno, ne sjećam se onih starijih rukometaša pa su tu, vjerovatno i veći propusti. Nadam se da mi neće puno zamjeriti oni koje sam zaboravio u ovom pokušaju da na papir ispišem imena onih koji su rukomet igrali na Partizanovom igralištu i u derventskoj sportskoj dvorani. 


        Ljetnji susreti veterana RK Derventa vraćaju nas svake godine dobrom, starom rukometu. Oni su izuzetna prilika da se podsjetimo onih davnih dana, ljudi i sportskih događaja. Prilika je to da veterani još jednom probaju prodati” koju fintu, šutirati šraubom”, da uprkos nabačenim kilogramima istrče do kraja  bar dvije-tri kontre, da se u skoku koji milimetar više odlijepe od asfalta (bar toliko da im se ispod nogu može podvući Derventski list), pa da se izvede koje dodavanje iza glave, k’o fol faulira protivnik bar za 2 minute” (kako bi se uhvatilo malo zraka”)… dok im legendarna derventska publika dobacuje s tribina ili aplaudira, kao u ona davna vremena kad se živjelo za rukomet.    



Starijoj generaciji rukometaša, i za koje nisam siguran na kojoj su poziciji igrali, pripadali su: Husein Jusufbegović, braća Božo, Vito i Miro Dodig, Vukelja, Duško Mičić, Anto Bekić Šegi, Behdžet Osmanbegović, Pero Vojnović, Slavko Olujić, Momčilo Momo Gunjak, Drago Simić, Dževad Delić, Drago Čalić, Zlatko Majstorović, Tomo Ravlić, Braco Lalić, Miki Idžaković, Dimitrije Rajković, Zlatko Halepović, Nestor Kostić, Rizo Jusufbegović, Ekrem Hadžović, Enver Pala, Petar Andrić, Stjepan  Čajić, Bogdan Đurović, Enver Porobić, Nikica Merlović, Nusret Džidić, Sejo Mulabegović, Edo Buzadžić, Kruno Šarić, Zlatan Jurkić, Eno Busuladžić, Zdravko Bekić Kavko, Mustafa Mujačić, Mensur Bakalbašić, Ismet Huseinović, Milan Nikolić,  Veljko Jončić, Meho Sejdić...



Golmani:
Dragan Nožica, Abas Arslanagić, Boris Kostić, Duško Andrić, Anto Novokmet, Jasminko Tica, Siniša Golubović, Midhat Alić, Nihad Bandić, Ekrem Jaganjac, Duško Bošković, Nedžad Nakić, Enes Halilović, Evald Milošak, Sead Jegić, Haris Elezović, Berislav Mlinar (Premium), Nebojša Cakić, Predrag Tomas, Boris Andrić, Željko Čegar, Plamenko Barišić, Saša Gros, Alen Talić.

Lijeva krila:

Miki Iđaković, Husedžinović Miralem, Nikola Pavlišin (Borac), Midhat Pipić (Krivaja), Josip Pudić, Nedžad Huseinović, Sado Suljkić, Željko Milovanović, Nedžad Delić, Almir Mujanić, Samir Andelija, Miroslav Mikerević, Kenan Mašić.

Desna krila:

Rato Dodig, Enes Hasičević, Mojika Pesah, Antun Lozert (Slavonija DI), Dobrivoje Čečavac, Muhamed Memić, Đino Grgić ((Premium), Brano Sirovina, Samir Halilović, Goran Živković, Dejan Ćurlik.

Kružni napadači:
Zijo Jusufbegović, Refik Berbić, Edhem Bahtijarević, Nenad Tuzlić (Borac), Mirsad Haurdić, Edin Delić, Željko Nujić, Dragan Jelić (Borac), Dragan Čačić (Sloga), Mehmed Ramadanović, Zenaid Memić, Duško Stanojević, Nedžad Ahmetović, Salih Pala, Dragan Antić, Željko Katavić (Sloga).

Lijevi bekovi:

Mahmut Mujačić, Pero Janjić (Borac), Mlinar Zvonko, Duško Pavlović (Sloga), Viktor Anušić (Borac), Zoran Dokić, Suad Slijepčević, Bogdan Janjušević (Sloga), Slavko Mijatović, Zoran Kajasa (Zenica), Josip Samardžić, Rusmir Lupić, Almir Seferović, Denis Tarabar, Samir Ađulović.

Desni bekovi:

Zvonimir Bjekić Conto, Drago Glavaš, Bogdan Vojnović, Ranko Petrović (Borac), Stevo Sotonica, Branislav Živanić, Živko Kokić, Zijad Lupić, Franjo Pavičić (Slavonija DI), Antonio Samardžić, Vlatko Đurić, Mladen Lazarević, Ljubinko Nović. 

Srednji bekovi:
Josip Glavaš, Sead Omanović, Muriz Alijagić (Borac), Tvrtko Mijatović, Goran Kokić, Senad Baranja (Premium), Željko Rubil (Premium), Naser Beganović, Nebojša Kljajić, Zlatko Kantardžić, Pejo Ravlić, Fehim Jusufbegović, Zdeno Bodrožić. 










Druga ekipa:

Mario Gadža, Vladimir Lazić, Denis Bodić, Vlado Lovrić, Darko Pantić, Šabo Mustafić, Perica Jerković, Emir Cakić, Ivica Soldo, Dražen Jerković, Hilmija Memić, Zoran Sirovina, Goran Kantardžić, Mića Sedlić, Selver Omanović, Damir Delić, Zoran Bodulović, Zdravko Popović, Mehmed Bašić, Nusret Hadžić, Toni Samardžić, Mirza Havić, Zlatko Ereš, Vanja i Slaven Pudić, Zdravko Čečavac, Osman Osmanagić, Vanja Dujaković, Vlado Mačak, Edin Ajkić, Izet Elezović, Samir Avdagić, Dario Đulbić, Alen Talić, Nedžad Zubčević, Predrag Krpo, Zemir Osmandžiković, Damir Hasičić, Sanjin Pipić, Denis Avdičević, Zoran Sekulić, Boris Perić, Jasko Ramadanović, Elvir Avdagić,  Andrej Simić, Damir Ališahović, Miro Barišić, Amer Mrkaljević, Igor Maras, Vjeko Kuzmanović, Mario Opačak…



Broj komentara: 11:

  1. Postovani gosp. Damire,
    Slucajno, pokusavajuci saznati neke podatke o mom rodjaku Edi Bahtijarevicu naletih na Vas blog i obuzeše me divne emocije i sjecanja.Naime, iako malo znam o ljudima o kojima ste pisali, jer sam rodjeni Maglajlija, korjeni sa majcine strane su mi iz Dervente.Njen a.r. otac bio je Husein beg Mulabegovic, a a.r. majka Fata Porobic. Majcin dajdja bio je a.r. Avdo Lord Porobic boem i seret bez dlake na jeziku (bar ga ja tako pamtim). Takodje i njegov sin a.r. Fehro Porobic bio je meni draga osoba.Moj dajdja a.r. Adi Mulabegovic volio je Derventu isto kao i Maglaj, takodje i mi svi u porodici. Na zalost, danas kad prodjem kroz Derventu nije nista kao sto je bilo.Da nema ljudu kao sto ste Vi prekrilo bi je "Busenje" kao u djelu Edhema Mulabdica. Hvala jos jednom na lijepoj prici, koju ste nam podarili.
    S postovanjem,
    Haris Bato Terzimehic
    Bihac

    OdgovoriIzbriši
  2. masala daso super je ovo opet procitati
    zeljko skoric

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka Čast ljudino!
    Ovako treba čuvati od zaborava klub, i ljude, koje voliš.... Nisam Dervenčanin, ali si me podsjetio na mnoga imena, drugare s terena i van njega, a neke sam skoro i 'zaboravio'. Posebno mi je drago da si posložio igrače po pozicijama, mada mi se čini da tu ima malih 'zamjena'...
    I da pitam - zar golman Vjeko Kozina nije branio za Derventu, a fali ti i odlični Nikola-Braco Pavlišin (iz Borca) koji je bio kratko, ali ostavio 'trag'...?
    Predivno je ovo sve vidjeti - HVALA TI.

    PS:
    Damir Delić? Ima li to kakve 'veze' s Edinom Delićem, ljepotanom i vrsnim pivotom...? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala na komentaru i pomoci da kompletiram listu derventskih rukometasa. Znam da ima propusta, kao Braco Pavlisin koji je dosao kao pojacanje iz Banjaluke (ako se ne varam pocetkom sedamdesetih). Za Kozinu nisam cuo da je branio za Derventu. Edo Delic je moj brat. Uz sportske pozdrave, jos jednom se zahvaljujem i svaki komentar ce mi dobro doci.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav Damire! Ja sam sin Mustafe Mujačića i nemas pojma kako mi je bilo drago kad sam vidio ovaj Vaš sajt. I ja sam nekoliko godina trenirao rukomet, ali to sad nije vazno. Dido sa očeve strane se zvao Hamid Mujačić a nene Delva. Imam i nekih starih slika iz Dervente pa ako znaš kome mogu da ih skeniram i pošaljem. Inače, ja sam rođen u Zenici gdje i sada živim. A otac rahmetli mi je pričao kako su on i jarani krali bostan pa sjednu u Ukrinu i razbiju je od koljeno i jedu i uživaju.
    Sve najbolje!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav za vas u Zenici. Drago mi je da ste se javili i da vam se dopao ovaj sajt. Ja sam uvijek zainteresovan za slike vezane za Derventu, ako vam nije problem mozete poslati na moj mail: danajale@gmail.com Srdacan pozdrav i mozda se nekada vidimo i na kafi u Zenici, jer ja tamo navratim svakog ljeta.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pravo si me obradovao Damire. Imas li mozda sliku moje genracije? Godiste 72 plus minus par godina.

    Puno pozdrava,

    Dalio Đulbic

    OdgovoriIzbriši
  8. Pozdrav Dalio, probaću da nabavim i postavim sliku tvoje generacije.

    OdgovoriIzbriši
  9. Anonimno4/3/16 15:52

    Postovanje gospon Damire, jako mi je drago vidjeti i procitati o Derventskim rukometasima, među kojima je i moj otac nazalost pokojni Antun Lozert. Veliki i lijepi pozdrav svim Derventskim rukometasima, gdje god se nalazili, sin Danijel!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala, Danijel. Sjecam se vaseg tate, Antun Tone Lozert, koji je bio, u pravom smislu rijeci, pojacanje za tadasnju ekipu Dervente koja je trazila svoje mjesto u saveznom rangu takmicenja. Zao mi je sto vise nije medju zivim, da moze doci na druzenje veterana RK Derventa, ali ostaje lijepo sjecanje na jednog mirnog igraca, koji je sa srcem igrao za susjede iz Dervente, izuzetnog tehnicara i igraca koji je uvijek imao pravo rjesenje kada se nadje pred protivnickom odbranom. Nek' pociva u miru ovaj veliki sportista i covjek!

    OdgovoriIzbriši
  11. Damire svaka čast za ovo vraća me u mladost puno pozdravi brata Edu išli smo u školu zajedno i tebi lijep pozdrav Josip Jeleč rus

    OdgovoriIzbriši